Mitä työympäristön hallinta on?
Työympäristön hallinnassamme voit kirjata vieraita ja kävijöitä – tavarantoimittajia, asiakkaita, sopimussuhteista henkilökuntaa sekä vakituista henkilökuntaa. Saat yleiskuvan siitä, missä päin rakennusta tai jotain ulkoista tilaa he sijaitsevat ja voit näin myös yksinkertaistaa hybridityötä.
Asiakkaille, konsulteille ja hybridityöhön
Toivota vieraat tervetulleiksi
Vieraat kirjautuvat sisään joko näyttöpäätteellä tai vastaanoton henkilökunnan avustuksella. Vierasta odottava henkilö saa ilmoituksen tekstiviestillä tai sähköpostilla.
Kirjaa sisään urakoitsijoita
Huoltohenkilökuntaa ja konsultteja, jotka on palkattu tietyn työtehtävän suorittamista varten.
Näe, ketkä ovat töissä paikan päällä toimistolla.
Työntekijöiden läsnäolohallinta.
Työkaluja toimituksiin ja paloharjoituksiin
Hybridityö
Työntekijät voivat ajoittaa konttorilla olemaansa aikaa, varata työpisteitä, tiloja ja pysäköintiä.
Ota vastaan toimituksia
Kirjaa toimitukset ja ilmoita vastaanottajalle.
Helpota evakuointia
Saa nopeasti tieto niistä, jotka löytyvät ja puuttuvat kokoontumispaikalta.
Kirjaa sisään, kirjaa ulos
Nopea sisäänkirjautuminen
Sovelluksen ja kosketusnäytön avulla vierailijat voivat nopeasti ja sujuvasti itse antaa heidän tietonsa ja kirjata itsensä sisään ja ulos rakennuksista.
Nimikylttien tulostus ja rekisteröityminen etukäteen
Tulostin voi tuottaa käytännöllisiä nimikylttejä, joista löytyy oleelliset tiedot kuten nimi, vieraan vastaanottajan nimi, Wi-FI -asetukset ja terveys- ja turvallisuustiedot.
Rekisteröi ryhmiä etukäteen, jotta he voivat saapuessaan nopeasti kirjautua sisään QR-koodin avulla. Ylläpitäjä voi myös rekisteröidä säännöllisiä vieraita ja toistuvia kävijöitä.
Seuraa ja jäljitä mobiilisovelluksen avulla
Hätätilanteiden ja paloharjoitusten yhteydessä järjestelmä antaa tietoa siitä, mitkä henkilöt ovat rakennuksessa. Mobiilisovellus on helppokäyttöinen ja sen avulla henkilökunta voi helposti kommunikoida etänä ajasta ja paikasta riippumatta:
• Automaattinen, paikkaan perustuva sisäänkirjautuminen.
• Tärkeät tiedot vaaroista, tilanteista ja tunkeilijoista.
• Välitön SOS-varoitus – suorahälytys napinpainalluksella.
• Odotettavissa oleva sulkuaika – ota yhteys riskille altistuneeseen henkilökuntaan ja huoltohenkilökuntaan, mikäli suunniteltu sulkuaika ylittyy.
• Kaukokirjautuminen – etätyöntekijät voivat kirjautua sisään paikannustietojen kanssa, mikä parantaa riskille altistuneen henkilökunnan turvallisuutta, ja ennalta määritellyt turvallisuustoimijat voivat tarvittaessa nopeasti ryhtyä toimenpiteisiin.
• Follow Me -toiminto – riskille altistunut tai yksin työskentelevä henkilökunta tai henkilökunta, joka työskentelee etänä, voivat tuntea olonsa turvallisiksi antamalla Follow Me:n jäljittää heidän sijaintiaan joko paikannuksen tai jatkuvan jäljityksen avulla.
Varmistaa lainsäädännön noudattamisen
Pilvipalvelu varmistaa yleisen tietoturva-asetuksen – GDPR:n – noudattamisen. Tiedot tallennetaan ainoastaan kirjautumista ja seurantaa varten. Vierailija voi suoraan kirjautumisen yhteydessä nähdä, miten tietoja käytetään.
Seuraa ja kehitä rutiineja
Kiitos automatisoidun sähköposti- ja tekstiviesti-ilmoitusjärjestelmämme, vastaanoton työntekijöiden ei tarvitse ottaa yhteyttä vierailun vastaanottajaan, kun vierailija saapuu. Lähetit ja tavarantoimittajat, jotka toimittavat lähetyksiä, voivat kiinnittää henkilökunnan huomion painamalla saapuvien toimitusten nappia.
Ihmisten liikkeitä sisään ja ulos rakennuksesta tai toimipaikasta voidaan seurata ja reaaliaikainen raportti, joka vahvistaa, mitkä henkilöt ovat rakennuksessa, voidaan milloin tahansa luoda. Tämä parantaa turvallisuutta, säädösten noudattamista, terveyttä ja turvallisuutta sekä seurantamahdollisuuksia. Hätätilanteen sattuessa voidaan kaikkiin ottaa nopeasti ja yksinkertaisesti yhteys evakuointiohjeita varten.