Asiakirjojen hallinta

Asiakirjojen hallintaratkaisuillamme parannat rutiineja

Mikään ei ole niin ärsyttävää tai aikaa vievää, kuin asiakirjojen etsiminen. Suurin osa meistä on sitä tehnyt. Asiakirjoja luodaan ja arkistoidaan monella tavalla – paperimuodossa, tietokoneissa, USB-muisteihin, sähköposteihin, pilveen ja ties minne.

Asiakirjojen hallinnan avulla sinulla on homma hoidossa. Yritysten asiakirjojen määrä sen kuin lisääntyy. Voit helposti menettää kontrollin jos kyseessä on liiketoimintakriittiset asiakirjat tai tietoturvauhka. Tämä turhauttaa ja ärsyttää työntekijöitä, ja asiakkaat ja yhteistyökumppanit saattavat kokea yrityksesi ammattitaidottomana.

Onneksi arjen voi yksinkertaistaa asiakirjojen hallinnan avulla, sekä kehittämällä parempia sopimus-, lasku- ja oikeudellisten asiakirjojen rutiineja.

Small workgroup meeting with printed documents and laptops

Kuinka se toimii?

Asiakirjojen hallinta auttaa yrityksiä hallitsemaan asiakirjojaan, joka automaattisesti vähentää jätemäärää.

Asiakirjojen hallinta tehostaa työnkulkua, olitpa sitten ladannut monitoimilaitteestasi tiedostoja tai asiakirjoja. Voit helposti ja turvallisesti löytää, arkistoida, hallita, jakaa, tulostaa ja hakea kaikkia liiketoiminta-asiakirjoja.

Two men at desks using PCs

Lisäät turvallisuutta ja hallitset asiakirjojasi täydellisest

Asiakirjojen hallintaratkaisulla, jota myös kutsutaan nimellä electronic document management systems (EDM), voit tehdä sitäkin enemmän. Saat käteviä ja tehokkaita toimintoja asiakirjojen käsittelyyn.

  • Avoimuus ja hallinta: Sinä päätät, kuka työntekijöistä pääsee käsiksi mihinkin asiakirjaan, asiakirjan arkaluonteisuudesta ja työntekijän käyttöoikeuksista riippuen.
  • Tuottavuus: He, joilla on käyttöoikeudet, pääsevät käsiksi kaikkeen tarvitsemaansa, huolimatta siitä millä osastolla he työskentelevät. Versiohallinnan avulla varmistat, että käyttäjillä aina on päivitetty versio ja tarvittaessa myös mahdollisuus palauttaa muutoksia ja palata aiempaan versioon.
  • Yhteistyö: Asiakirjojen skannauksen avulla monet voivat jakaa ja päästä käsiksi samaan asiakirjaan ja tehdä yhteistyötä reaaliajassa, eri laitteilta käsin. Tämä on edellytys yrityksissä, joissa työntekijät istuvat eri puolin maata.
Office workers working at co-working desk

Etuja

Asiakirjojen hallinnalla on monta etua kaiken kokoisille yrityksille, kuten esimerkiksi:

Three colleagues looking at PC screen

Tuotosten hallinta

Kun tiedät missä asiakirjasi ovat ja mitä ne sisältävät, saat paremman ja turvallisemman hallinnan.

 

Two women looking at a laptop in office

Lisää tehokkuutta

Selkeämmät rutiinit auttavat työntekijöitä löytämään mitä he tarvitsevat, parantaen ja tehostaen samalla yhteistyötä.

Woman looking at a tablet in office

Kustannuksien vähentäminen

Ratkaisumme vähentävät tulostamisen tarvetta asiakirjojen digitoinnin avulla. Tämä vähentää kustannuksia ja lisää tehokkuutta.

Haluatko lisätietoja?

Lue lisää miten voit lisätä tuottavuutta ja kasvattaa liiketoimintaasi.