Asiakirjojen työnkulku
Monet tärkeät rutiinit ovat todella toistuvia
Asiakirjojen työnkulku on ratkaisu, jonka avulla voit automatisoida liiketoimintaprosesseja, talousosastosta henkilöstöosastoon. Voit siirtyä toistuvista ja suurta paperimäärää vaativista tehtävistä älykkäisiin digitaalisiin toimintoihin.
Miten se toimii?
Ratkaisumme liiketoimintaprosessi ja asiakirjojen työnkulku tehostavat liiketoimintaprosesseja yhdessä. Ne luovat digitaalisen ”askel kerrallaan”-prosessin, joka mahdollistaa rutiinitoimintojen luomista, hakemista, editoimista, arkistointia ja hallintaa. Niitä ei ole tarkoitettu ainoastaan suurille yrityksille, vaan kaiken kokoisille yrityksille ja myös eri aloille, kaikille joilla voisi olla ratkaisuista hyötyä.
Tämä tarkoittaa:
- Inhimillisten erehdyksien vähentämistä
Automatisoituneet rutiinit voivat vähentää erehdyksiä ja huolimattomuutta, ja näin myös työtekijöiden paineita.
- Vauhdin lisäämistä
Tietokoneet lukevat nopeammin kuin ihmiset, automatisoitunut arkistointi ja lähettäminen säästää aikaa.
- Digitaalisia allekirjoituksia ja hyväksyntöjä
Automaattinen asiakirjojen ohjaus oikealle henkilölle lisää tehokkuutta ja vähentää virheitä.
- Kustannuksien vähentämistä
Mitä vähemmän sinun tarvitsee käsitellä paperia, sitä pienemmäksi tulostus- ja kulutustarvikekustannukset muodostuvat.
- Enemmän avoimuutta ja vastuuta
Kun digitaalisella työnkululla tietoa on saatavilla, on helpompi varmistaa yrityksesi avoimuutta ja myös helpompi ottaa vastuuta.
- Lisää kapasiteettiä varmuuskopiointiin
Digitointi merkitsee sitä, että sinulla on digitaalinen varmuuskopio asiakirjoistasi. Pilvitallennus on turvallisempaa ja joustavampaa.
Lue lisää
Asiakirjojen työnkulku
Tehokkuuden lisäämistä
Asiakirjojen työnkulun edut toimivat myös ennakoivasti. Jos joku esimerkiksi unohtaa tehdä jotain asiakirjalle, ohjelmisto muistuttaa häntä siitä.
Parempaa saatavuutta
Huolimatta siitä, onko asiakirja paperimuodossa vai digitaalinen, asiakirjojen skannausratkaisulla voit nopeasti ja helposti digitoida asiakirjan ja lähettää sen oikealle henkilölle. Voit myös liittää suoraan ratkaisun monitoimilaitteeseen, jonka avulla voit jakaa tietoa sujuvasti, samalla kun seuraat tarkkaan missä tietosi on.
Kustannuksien vähentämistä
Se, että tilastot on tallennettu digitaalisesti, vähentää myös tulostamisen ja paperiasiakirjojen tarvetta.
Asiakirja- ja tulostushallinta vähentää tulostus- ja kopiointikustannuksia. Voit käyttää tulostimiasi ja kulutustarvikkeitasi tehokkaammin, ja näin edesauttaa ympäristöllistä kestävyyttä.
Haluatko lisätietoja?
Lue lisää miten voit lisätä tuottavuutta ja kasvattaa liiketoimintaasi.