Asiakirjojen skannaus
Digitoi paperiasiakirjasi asiakirjojen skannausratkaisullamme
Asiakirjojen digitointi – eli prosessi, jossa skannaat, löydät ja tallennat paperiasiakirjan digitaalisesti – on yksinkertaisesti toimittava. Kyseessä voi olla vanhojen paperiasiakirjojen digitoimisesta, tai uusien tiedostojen luomisesta ja soveltamisesta eri työnkulkuihin.
Saadaksesi asiakirjojen työnkulun toimimaan parhaalla mahdollisella tavalla, tarvitset sekä tulostinta että asiakirjojen skannausratkaisua. Tarvitset monitoimilaitteen tai kopiokoneen, joka voi skannata asiakirjojen skannausratkaisun avulla. Näin saat arkistoitua ja jaettua asiakirjasi turvallisesti ja tehokkaasti, ja voit myös editoida niitä eri työnkulkuvaiheissa
Astu digitaaliseen maailmaan
Ehkä sinun täytyy skannata laskuja, jotta voisit digitoida paperiasiakirjoja. Asiakirja täytyy silloin skannata, nimetä, arkistoida, indeksoida, jakaa ja tallentaa. Asiakirjojen skannausratkaisullamme voit automatisoida koko prosessin, ja säästää sekä aikaa että rahaa.
Jäljittävien ja haettavien tilastojen luominen tehostaa asiakirjojen hallintaa. Manuaalisen käsittelyn vähentäminen vähentää myös inhimillisiä erehdyksiä. Saat tehtyä työn sekä nopeammin, että varmemmin. Monitoimilaitteella ja asiakirjojen skannauksella voit jäljittää ja hakea jokaista asiakirjaa.
Automaattinen indeksointi ja sisällön analysointi
Olipa yrityksesi vaikka kuinka high tech, inhimillisiä erehdyksiä tapahtuu. Asiakirjojen skannausratkaisullamme vältät suuria virheitä. Jos yksikin asiakirja puuttuu, tiedät tarkalleen mistä etsiä.
Skannaamalla sisällönkuvauskenttiä ja asiakirjojen sisältöä, asiakirjojen skannaus indeksoi asiakirjasi älykkäästi niin, että löydät ne nopeasti. Valitse eri vaihtoehtoja digitaalisten asiakirjojesi tallentamiseen.
Laskujen ja asiakirjojen skannauksen avulla voit turvallisesti lähettää ja tallentaa arkaluonteisia asiakirjoja salasanalla suojatussa pdf-muodossa.
Hyötyä koko yritykselle
Asiakirjojen hallintaratkaisuista on hyötyä muillekin kuin vain valituille työryhmille ja osastoille. Hyvät rutiinit hyödyntävät koko toimistoa, vähentävät kustannuksia ja edesauttavat kestävyyttä.
Haluatko lisätietoja?
Lue lisää miten voit lisätä tuottavuutta ja kasvattaa liiketoimintaasi.