Turvatulostus
Tulostimet ovat tärkeitä
5G - yhteyksien ja pilvipalvelujen avulla tehdyt digitaaliset muunnokset voivat lisätä tehokkuutta ja vähentää kustannuksia. Tämä koskee myös tyypillisiä toimistokoneita, kuten kopiokoneet ja tulostimet. Digitaalisen automatisoinnin ja tulostushallinnan yhdistäminen voi lisätä tehokkuutta ja turvallisuutta, vähentää ympäristövaikutuksia, ja jopa laskea kustannuksia.
Pidä tehokkuutta silmällä
Tulostimien valvomien saattaa olla paras tapa varmistaa tehokuutta, mutta se voi myös olla aikaa vievää. Jos sinun tarvitsee fyysisesti tarkistaa jokaisen laitteen väritaso ja paperimäärä, ja myös löytää ja diagnosoida vikoja, se voi viedä suuren osan työajastasi.
Tulostushallinnan avulla pääset eroon manuaalisesta paperin ja väritason tarkistamisesta. Se kerää kaiken tiedon ja sinun tarvitsee vain vilkaista näyttöä. Asiakirjojen hallinta tapahtuu automaattisesti, se on helppoa ja säästää sekä aikaa että rahaa. Huolimatta kuinka monta tai minkä mallista tulostinta sinulla on, näet ne kaikki näytölläsi.
Sääntöjen seuraaminen
Tulostusten ohjaaminen tarkoittaa sitä, että voit rajoittaa käyttöoikeuksia ja varmistaa, että ainoastaan he, jotka sitä tarvitsevat, voivat tulostaa, kopioida ja skannata. Samalla vähennät kustannuksia ja minimoit turhia väritulostuksia.
Voit vahvistaa turvallisuutta konfiguroimalla tulostushallintaa niin, että käyttäjien on tunnistauduttava ennen kuin hakevat asiakirjansa. Tämä on hyvä tapa välttää papereiden joutumista vääriin käsiin.
Hyvä tulostushallinta
Asiakirjojen hallinnan suhteen – kyse ei ole ainoastaan jätemäärän vähentämisestä ja ympäristöpolitiikan ylläpitämisestä – se kulkee käsi kädessä toimistoturvallisuuden kanssa. Ilman asiakirja- ja tulostushallintaa et ehkä koskaan saa tietää jos joku on luvatta tulostanut, kopioinut tai skannannut arkaluonteisia asiakirjoja.
Suojatun tulostushallinnan avulla saat selville milloin ja miksi monitoimilaitettasi käytetään, ja kuka sitä käyttää.
Haluatko lisätietoja?
Lue lisää miten voit lisätä tuottavuutta ja kasvattaa liiketoimintaasi.