Vastaanotot ja sisäänkäynnit
Vastaanotto ja sisäänkäynti ovat sekä yrityksen julkiset kasvot, mutta myös tärkeä tiedotuskeskus sekä vierailijoille että työntekijöille. Kaikki kulkevat sen ohi, joten se on paikka sekä yhteistyölle että viestinnälle.
Useimmille vastaanottoalueille saapuessaan vieraita ovat yleensä vastassa vastaanottovirkailijat, jotka rekisteröivät vierailijat ja tulostavat vierailijakortit. Yleensä vastaanotossa on myös erilaisia visuaalisia opasteita, henkilökuntaa tulee ja menee ja niissä pidetään jopa spontaaneja kokouksia.
On olemassa laaja valikoima teknisiä ratkaisuja, jotka helpottavat ja parantavat toimintaa sisäänkäynneillä ja vastaanotoissa. Esimerkiksi suurikokoiset näytöt tai videoseinät sopivat erinomaisesti suuriin sisäänkäynteihin ja hotellien vastaanottoihin. On myös pienempiä näyttöjä, joita voidaan käyttää pienemmissä tilassa, kuten vastaanotto- ja odotustiloissa. Monissa vastaanotoissa käytetään nykyään vierailijoiden hallintaa vieraiden vastaanottamiseen ja kirjautumiseen sekä tulostimia ja kopiokoneita vierailijakorttien ja asiaankuuluvien turvallisuus- tai sijaintitietojen tuottamiseen.
Miten Sharp voi auttaa sinua?
Voimme tarjota erilaisia laitteita ja ratkaisuja, joiden avulla voit tehostaa vierailijoiden rekisteröintiä sekä tiedotusta ja koulutusta kaikille vastaanoton kautta kulkeville henkilöille.
Vierailijoidenhallinta
Investoimalla älyteknologiaan teet vierailijoihin hyvän vaikutuksen sujuvalla ja tehokkaalla sisäänkirjautumisella. Henkilökuntasi voi siten keskittyä tuottavampiin tehtäviin.
Vierailijat voivat kirjautua sisään digitaalisesti vierailijoidenhallintaohjelmiston ja kosketuksettoman kirjautumisen ansiosta.
Järjestelmä tallentaa kävijätietoihin nimen, vieraan vastaanottajan, yrityksen, päivämäärän ja kellonajan. Järjestelmä lähettää vierailijan vastaanottajalle automaattisesti sähköpostiviestin, jossa on kaikki tiedot ja valokuva, jolla voidaan varmistaa, että vierailijaa todella odotetaan. Tämä antaa lisäksi vierailijan vastaanottajalle aikaa valmistautua tapaamiseen. Järjestelmä voi myös tiedottaa vierailijoille työpaikan turvallisuuskäytänteistä ja muista ohjeista.
Tämä säästää kaikkien aikaa ja energiaa, sillä vierailijan ei tarvitse odottaa, että vastaanottovirkailija on käytettävissä voidakseen rekisteröidä vierailun, vaan toinen henkilö voi tulla hakemaan vierailijan.
Tietojen jakaminen
Digitaalisten opasteiden avulla voidaan toivottaa kaikki tervetulleiksi – vierailijat, potilaat, asiakkaat, opiskelijat ja henkilökunnan. Niillä voidaan osoittaa oikea tapahtumapaikka ja huonevaraukset sekä kertoa viikon kohokohdista. Aikatauluta, muokkaa ja julkaise sisältösi valmiita asettelumallejamme käyttämällä tai laadi oma malli käyttäen yrityksen värejä ja logoa.
Tilastojen ja myynnin visualisointi reaaliajassa tai oikean tiedon antaminen työntekijöille oikeaan aikaan voi olla ratkaisevan tärkeää. Jos jaat viestejä useiden kanavien kautta, tiedot menevät todennäköisesti paljon selkeämmin ja nopeammin perille, joten käytä näyttöjä henkilökunnan tiloissa ja käytävillä tiedottamiseen ja viestintään.
Asiakirjojen hallinta
Tarjoamme kattavan valikoiman kopiokoneita ja tulostimia kaikkiin tarpeisiin. Pienikokoisista työpöydälle mahtuvista tulostimista ja joita vierailijat voivat käyttää vastaanottoalueella, tehokkaisiin monitoimitulostimiin ja all-in-one-tulostimiin, joissa on verkko- ja Wi-Fi-ominaisuudet.
Laadukkaiden värillisten tai mustavalkoisten paperikopioiden luomisen lisäksi tulostimissamme on useita toimintoja, joiden avulla voit parantaa tuottavuutta, tehokkuutta ja yhteistyötä laadusta tinkimättä. Voit esimerkiksi jakaa tietoja helposti ja turvallisesti skannaamalla asiakirjoja ja lähettämällä ne turvallisesti sähköpostitse suoraan laitteesta. Voit mobiiliyhteyden avulla myös tulostaa ja skannata mobiililaitteesta – ihanteellinen ratkaisu vierailijoille, jotka tarvitsevat asiakirjojen tulostusta.